Известие

Collapse
No announcement yet.

няма ток ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • няма ток ???

    Здравейте колеги колата ми не е палена 2 дни в гараж съм акумулатора ми е на 3 месеца и одеве не можах да запаля какво хаби толкова ток не е крушка огледах ги няма забравена помогнете ако има утечка как да я хвана
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    Трябва да премериш тока на утечка.
    За целта направи следното:

    1 - Разхлаби минусовата клема на акумулатора, без да я сваляш.
    2 - Както е отворен капака на багажника, натисни с отвертка езичето на бравата да щракне все едно че капакът е затворен.
    3 - Вратите да са затворени и изчакай 1 минута.
    4 - Ползвай мултимер в режим амперметър (постоянен ток обхват милиампери) - допри едното пипало до минусовия полюс на акумулатора някъде под клемата, така че да можеш да я извадиш без да отделяш пипалото.
    С другото пипало допри самата клема.
    Увери се, че ампермерът показва 0.
    Без да отделяш пипалата, извади клемата от полюса и отчети показанието на уреда.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Да не му изгори уреда...
      Ако тока е много голям.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Да не му изгори уреда...
        Ако тока е много голям.
        Добра забележка

        Добре е да се направи едно измерване на висок обхват на уреда (примерно 10 А) и ако се отчете малък ток (под 200 mA), тогава да се повтори измерването на нисък обхват.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          любо нищо не ми говори това където ми го написа колкото и смешно да ви изглежда не съм електричар включил съм го да се зарежда с зарядно http://www.instrumentistart.com/prod...r-rd-bc05.html имам мултимер но незнам как да му направя високо измерване и ниско измерване както каза ?
          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • #6
            С това зарядно се приготви за дълго зареждане
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              любо напраих теста както ми каза уреда на 10А след изчакване 3 минути ако има нещо да изгасне показа ми 0,27
              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

              Comment


              • #8
                Много е. Трябва да е в пъти по-малко. С такава консумация е нормално да ти клекне акумулатора за два дни.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  от какво може да е насочете ме нанякъде моля ви
                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                    от какво може да е насочете ме нанякъде моля ви
                    Отвяряш таблото с предпазителите и почваш да ги "скубиш" един по един, докато падне консумацията. После проверяваш "виновната" верига.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Има едно реле в ICS - а, което може да е залепнало. Извади бушона F4 (на най-горния ред най-десния) и пак мери. Ако падне консумацията, вероятно е въпросното реле. Ако не падне, вади един по един предпазителите, докато разбереш, кой е виновния токов кръг.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        любо за това смятам че ще ми трябва още един човек да гледа напрежението да падне докато скубя бушоните ако е това реле в ics-a какво правя след това
                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                          любо за това смятам че ще ми трябва още един човек да гледа напрежението да падне докато скубя бушоните ако е това реле в ics-a какво правя след това
                          Как точно ще извършиш манипулацията, ще си прецениш сам, но започни с ваденето на F4 и съобщи резултата.
                          Ако се окаже в ICS а проблема, ще се обясняваме. Но да не пишем излишно, при положение, че още нищо не е ясно.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Локализирах от кой бушон е F11 като го махнах от 0.37 падна на 0.02 както трябва да е за какво е тоя бушон какво е вързано към него
                            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                            Comment


                            • #15
                              На първо четене - клюкарката.
                              Изключи и синята 25 - пинова букса и виж дали ще падне консумацията.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X